tisdag 20 februari 2018

Tisdag 20/2-2018 20:51

DAG: Jaha till en kass natt igen sov illa fram till sju tiden sedan kom jag ur sängen till nio. Jag var vaken så klockan ringde bara kort. Seg kom jag ur sängen och stack till läkarcentralen eller vad det nu heter och gjorde EKG sedan hem igen. Efter detta har jag inte gjort nått tills jag stack till tandläkaren till 14:30 tiden sedan hem igen. Gick igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg två serier när jag åt. Så sedan har jag inte gjort så mycket idag jo jag glodde på Twitch fram till nu. Så mer? Ja mer? Kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Jaha skall köra till torsdag igen och sedan också till lördag om jag sover vill säga och det hoppas jag.

ROMAN: Ja tills imonn kan jag nog köra om jag sover vill säga vi hoppas på det.

TECKNING: Ja jag kör till söndag igen och då blir det mer dator teckning det är bra för det finns lager att köra med jag håller på att lära mig mer om att teckna och måla i datorn. Får se vad jag gör till söndag.

MUSIK: Ja om jag sover kasst så kör jag kanske detta tills imonn. Men vi får se hur natten blir.

Så är nog för idag ses igen imonn. Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: