måndag 5 februari 2018

Måndag 5/2-2018 20:28

DAG: Jaha sen idag men jag glodde på lite innan jag gick igång idag. Så kom ur sängen idag till 11:20 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 14:10 tiden då jag la ner för dagen. Stack till träningen till tre sedan hem igen och hoppade stretchen idag ja inte allt men en del. Fick igång middagen och fick i mig denna såg på serier när jag åt och sedan fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jag sover inte bra trotts att jag tar starktablett nu mera. Jag skall till läkaren om ett tag men vad skall hon göra sover jag inte så sover jag inte. Men idag tappade jag farten när jag kom hem sover jag kasst så tappar jag lusten att köra och det gjorde jag idag. Så mer? Jo jag minns inte om jag sa detta men jag köpte semlor två gånger har jag köpt det och det har jag inte råd med men gjorde ändå. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja det gick bra idag men när jag sedan kom hem så tappade jag farten och la ner stretchen igen. Att sova illa gör tillslut att jag inte orkar med nått ja lite men inte det jag vill göra så vi hoppas att jag sover bättre snart igen.

ROMAN: Ja körde idag och idag var jag klar med person två skall gå igång med person tre tills imonn men imonn skall jag ut och ta prov så jag måste upp till nio tiden och sedan får jag inte äta innan. Men jag hoppas att jag har kraft kvar att köra imonn med. Vi får se.

TECKNING: Ja skall köra till söndag igen då jag kanske skapar en serie på ett par rutor vi får se hur det går. Just nu har jag inga idéer men det kanske kommer.

MUSIK: Ja imonn är nog en dag då jag kör sång igen skall ut på morgonen och sedan skall jag köra roman men jag kommer sova illa så jag tror att det blir sång imonn. Vi får se.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: