fredag 2 februari 2018

Fredag 2/2-2018 20:30

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt men jag sov inte så bra ändå men jag sov på morgonen och då blir natten lite bättre. Sov runt 26 idag och 35 rem. Så inte så bra men jag sov som jag sa på morgonen och då var jag rätt pigg när jag kom upp. Fick idag i mig en ägg frukost och sedan stack jag ner med tvätten till tolv. Sedan upp igen och gjorde inte nått fram till ett tiden då jag var nere och hängde upp tvätten. Så sedan laddade jag hem ett inspelningsprogram för att spela in spel och sedan sända live på Twitch jag har hållit på att pilla med detta hela dan idag och jag är inte säker på hur det fungerar men jag tror att jag skall kunna få igång det ändå. Så mer? Jo jag stack till ICA idag till ett tiden eller där efter och köpte lite sedan hem igen. Pillade mer med programmet och så gick jag igång med middagen till fyra tiden. Jag var nere till 15:50 och fick upp tvätten sedan var det middag. Jag hade hamburgare och pommes idag och såg två serier när jag åt. Så mer? Ja mer? Jo jag vann inte nått igår och troligen inte heller idag men jag kan ha vunnit lite även om det inte är över millen. Ni ser på Twitter idag om det gav nått.

TRÄNING: Ja imonn så kör jag stretchen om jag sover vill säga vi hoppas på det.

ROMAN: Ja skall köra imonn om jag sover vill säga.

TECKNING: Ja jag kör till söndag igen hoppas jag.

MUSIK: Ja imonn skall jag köra roman och sedan stretch men jag kanske hinner med att lyssna lite imonn med. Jag tror att jag fick till det okey men om jag lyssnar imonn så kan jag veta om det är okey eller inte. Återkommer imonn.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: