lördag 3 februari 2018

Lördag 3/2-2018 20:09

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt sov inte bra och kom ur sängen till 11:30 fick i mig frukosten och så la jag mig igen fram till ett. La ner allt idag och när jag kom ur sängen så satte jag mig och kollade på teven. Så till 15:30 tiden så gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg mer serier såg en ny idag ja den hette altered carborn eller nått sånt rätt okey. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag inte gjort mer idag en skit dag idag. Jo igår fick jag i mig två semlor som jag köpte trotts att jag inte hade råd. Så mer? Jo jag vann nog inte nått idag heller de ringde inte så men kanske lite ni ser på Twitter idag om det gav nått eller så imonn till när jag kollar mailen. Så mer? Jo så har jag pillat lite med inspelningsprogrammet med. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja hoppade idag stretchen hade inte lust att köra idag så ja la ner.

ROMAN: Nä kass natt och inte nått idag på denna punkt.

TECKNING: Ja kör imonn om jag sover inatt så vilket jag hoppas på.

MUSIK: Ja jag lyssnar imonn efter teckningen hann inte idag när jag var så sen ur sängen idag. Vi får se vad jag tycker då mer om detta imonn.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: