onsdag 21 februari 2018

Onsdag 21/2-2018 20:17

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen sov inte mycket och la ner allt idag. Kom ur sängen till 11:30 tiden fick i mig frukosten och så fick jag i mig mina tabletter. Så efter detta så bestämde jag mig för att inte göra nått idag. Satte igång att se film till tolv tiden så till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag fisk och mos gott mos. Såg en film till och så fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo det var lotto och ingen storvinst och så var det Vikinglotto och ingen storvinst där heller men kanske lite. Ni ser detta på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn. Jo raden över kapades konstigt och jag vet inte varför heller men den stoppade efter ser och det går inte att fixa. Så mer? Nä inte mer idag ses igen imonn. Jo imonn skall jag till läkaren och sedan till träningen. Så imonn blir det mer än vanligt.

TRÄNING: Japp jag har packat väskan och jag är redo för att köra imonn. Kan bara hoppas att jag sover inatt.

ROMAN: Nä kass natt och inget idag på denna punkt.

MUSIK: Nä var för seg idag så jag la ner allt idag får se till nästa vecka om jag kan komma igång igen med att sjunga.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: