söndag 25 februari 2018

Söndag 25/2-2018 20:18

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt hade ont igen inatt men jag vet inte vad det är. Så jag kunde inte somna och jag tog pulsen inatt vid tre tiden då hade jag 43 och jag tänkte så långsamt kan den väl inte slå. Men jag försöker slappna av helt så tog jag den igen och fick då 54 vilket är för lite med. Men jag hållit på länge med att försöka slappna av och nu är jag bra på det. Men om pulsen är så låg så har jag något fel på hjärtat jag hoppas inte det. Så och så kollade jag mobilen sedan idag och då hade jag sovit över en timme rem inatt så den var grön men jag sov inte många timmar inatt men fick mycket rem. Så kom ur sängen till 11:20 tiden och fick i mig frukosten och så tog jag mina tabletter. Skall ta de nya i tre veckor två morgon och två kväll sedan en per dag. Så sedan gick jag igång med dammsugningen till ett tiden och så skulle jag då gå igång med teckningen men idag gick det inte bra alls så jag la ner till två tiden. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till tre tiden hade idag korv och pommes och såg en film när jag åt. Den var rätt kass. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag legat på sängen och väntat på bloggen. Så mer? Jo de ringde inte idag så ingen storvinst men kanske lite jag kan få 400000 utan att de ringer om jag får två mail en för vinst och en för att få det utbetalat kommer om man vinner över 50000 ett extra mail. Är det ett mail då är det ingen vinst eller små summor. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan för imonn och jag är redo för att köra om jag sover inatt vill säga.

ROMAN: Ja kör tills imonn om jag sover vill säga vi hoppas på det.

TECKNING: Ja körde idag men det gick inte så bra idag jag tappade farten nästan med en gång idag men lite fick jag gjort i alla fall.

MUSIK: Ja tisdag om jag inte sover men vi får se hur det går med sömnen.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: