torsdag 1 februari 2018

Torsdag 1/2-2018 20:13

DAG: Jaha till natt igen och inte så bra natt igen men inte hel kass heller. Kom ur sängen till 11:30 tiden idag. Fick i mig frukosten och tabletterna och så satte jag igång med statistiken på hemsidan. Och idag när jag fick upp den så försvann felet med sidan ja jag fick fel favicon på statistik sidan men nu är det rätt igen. Jag höll på med detta ett bra tag tills han gav upp men det vi gjorde tog bort problemet och nu är allt igång igen så tummen upp. Så sedan gick jag igång med romanen till ett tiden körde idag fram till 14:30 tiden. Så stack sedan till träningen och så hem igen. Stretch och så middag på det såg en serie när jag åt idag. Så mer? Nu har jag bara ett problem klar och det är med ID på datorn som jag hoppas att jag skall lösa om de bara svarar någon gång. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick bra sedan gjorde jag stretchen och så middag en bra dag idag.

ROMAN: Ja körde idag och det gick okey har kommit till andra personen och är snart klar med denna en gång till så är jag klar. Så hade inte så mycket om denna personen men lite till och jag har kommit till 125 sidor och jag skall komma upp till 3-4 hundra för att få ihop en bok av det så det är en bit kvar att gå.

TECKNING: Ja kör till söndag igen mer om detta den dagen. Så skall jag kippa mig med glömde detta förra veckan.

MUSIK: Ja till tisdag igen då imonn är det tvätt så till tisdag kör jag igen om jag kan.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: