fredag 9 februari 2018

Fredag 9/2-2018 20:17

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen kom ur sängen idag till 10:30 tiden och fick i mig frukosten och så gick jag igång med inte nått idag la ner allt idag. Så satte igång att se serier till ett tiden och till tre så gick jag igång med middagen. Hade idag korv och pommes och såg en serie till så hoppas jag att jag sover bättre inatt. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen med. Så mer? Nä kass dag och kass natt så har inte mer att säga idag så vi ses igen imonn. Jo jag såg klart en serie idag men jag har en serie till att se ikapp och sedan har jag en serie till att se så jag får se när jag sover igen. Så och så ingen storvinst idag men jag har till nio så kan det komma igen idag och om det inte kommer storvinst så kan det komma mindre vinst ändå och det ser jag imonn. Så mer om detta imonn.

TRÄNING: Ja kör imonn om jag sover vill säga så skall jag ut imonn med och köpta lite glömde det idag så jag får göra det imonn.

ROMAN: Ja inget idag men imonn så hoppas jag att jag sover så kör jag imonn.

TECKNING: Ja kör till söndag igen.

MUSIK: Ja kass natt och kass dag så inget på denna punkt idag kör igen till tisdag om inte annat händer.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: