lördag 24 februari 2018

Lördag 24/2-2018 20:16

DAG: Jaha till natt vaknade tidigt idag men sov ändå rätt okey på rem inatt. Men låg idag till elva innan jag kom upp. Fick i mig frukosten och så skulle jag gå igång med romanen. Men inte idag jag la ner idag och gjorde inte nått på hela dagen. Och jag sov ändå bra idag men hade inte lust idag alls med nått. Så till tre tiden gick jag igång med middagen. Hade idag korv och klyft och såg en serie nä två serier idag. Efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag inte gjort mer idag. Jo jag bäddade sängen idag just innan jag gick igång med bloggen. Annars? Jo jag vann inte stort för de ringde inte men jag kan ha vunnit under millen och då ser jag detta idag. Ni får veta på Twitter idag. Så mer? Jo har pillat lite med Twitch idag och fått ett gratis abonnemang som inte går igång av någon anledning. Så mer? En kass dag idag har spelat lite Nintendo idag med men bara slö spelat. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja hoppade stretchen idag igen tappade farten helt idag. Och gick igång med middagen istället.

ROMAN: Ja jag gick igång idag men la ner var seg men jag hoppas att jag sover bättre nu så jag kan komma igång igen med romanen.

TECKNING: Ja kör imonn blir blommor då får se hur det går då.

MUSIK: Ja till tisdag om jag inte sover annars blir det roman.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: