tisdag 21 juni 2011

Tisdag 21/6-2011 20:04

DAG: Jaha natt sömn ingen då ja, somnade tidigt igår igen runt två tiden somnade jag in. Sov sedan fram till tio tiden men somnade om igen fram till elva tiden. Låg sedan fram till halv tolv innan jag gick upp, fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Men körde inte så länge idag för jag var rätt trött. Sedan då var nog klockan två tiden nått sånt så ringde jag till Telia. Men jag kan inte få det ännu det kommer ett brev i lådan när det är klart att gå igång. Det kommer då ligga på ca 500 för mellan 30 till 60 MB och nerströms ligger det på 12 MB där och nu betalar jag 439 för 12-24 och 2 MB ner så det är billigt nu på Telia det ger ca 70:- mer och massor med i fart. Ligger nu på ca 18 MB och ca 2 MB ner kommer jag då upp till en 50 MB och en 10 MB ner så är det helt klart värt de 70 mer i pris. Vi får se när erbjudandet dimper ner i lådan. Så sedan så ringde jag till E-On och frågade om pris men de kunde inte säga om det går ner eller upp så jag tecknade nytt avtal idag. Jag hade ett på 67,80 och nu låg det på 58,50 så nästan en tia ner. Och så har jag det i tre år framöver nu som jag sa innan så kommer nog inte vintrarna bli mildare utan tvärt om. Så mer? Jo efter detta så drog jag till ICA skulle ha handlat imonn men tänkte kör idag när jag har tid. Så efter detta så satte jag igång med middagen, körde idag de två stekta kotletterna som jag gjorde igår och klyftpotatis. Det var gott såg på draktränaren när jag åt. Så mer? Jo jag hade lite ont i ryggen och kunde inte förstå varför detta men i söndags så vände jag sängen. Den hade blivit lite sliten där jag gick upp och tänkte jag vänder den innan det går sönder helt. Då när jag hade gjort detta så fattade jag varför jag hade ont i ryggen. Jag hade suttit ner ena sidan så jag låg snett, så jag hoppas att jag kan kompensera för detta nu fram över. Och att jag inte får ont nått mer nu. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera tills dess, hej.

TRÄNING: Ja jag funderade vad jag hade gjort i ryggen men kunde inte komma på vad det var. Men nu vet jag, så nu är det bara torsdag kvar sedan så till fredag så drar jag till morsan. Lite sill och lite öl skall bli gott, så får vi se hur jag sover, det är en annan sak.

ROMAN: Kom igång rätt tidigt idag men kände mig seg som bara den. Så jag fick inte ur mig mer än en sida idag så gav jag upp. Men det tar jag igen imonn, hoppas jag.

MUSIK: Ja vi får se vad jag gör till torsdag men lite inspelning blir det nog så jag kan se hur lång den blir.

Ja det är inte mer än detta kvar nu. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: