fredag 3 juni 2011

Fredag 3/6-2011 20:36

DAG: Ja nu är jag sen som fan men musikdatorn krånglar efter jag uppdaterade McAfee hoppas jag kan få ordning på det men kommer somna kass inatt igen. Så igår somnade till tre tiden och sov sedan fram till fem tiden och ett par vak efter detta med så till nio så vaknade jag igen och trodde då att sömnen var över. Men låg kvar i sägen fram till halv tolv innan jag gick upp lite sömn fick jag. Så upp och fick i mig frukosten och så drog jag igång med romanen men kom inte igång förrän till ett tiden. Hade svårt idag att komma igång men tillslut så gick jag igång, körde idag fram till tre tiden då jag drog till apoteket och ICA. Hem därifrån så drog jag i mig en mjukis och satte igång med middagen. Åt och såg på mina serier idag med, sedan igen lite teve till lunchen. Så blir kort blogg idag för jag är jäktad. Det går inte att komma ut på internet heller på musikdatorn. Fan jag skall lösa detta?

TRÄNING: Ja en ryggstretch idag bara.

ROMAN: Ja satt idag två timmar och det gick bra att skriva idag.

MUSIK: Nä inget här idag.

Ses igen imonn förhoppningsvis så är jag inte så jäktad imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: