lördag 18 juni 2011

Lördag 18/6-2011 20:09

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade igår till ett tiden men vaknade igen till tre. Då var jag rätt pigg men låg ändå kvar tills jag somnade igen, vet inte när detta var men kanske runt fyra tiden. Så sov sedan fram till fem låg också vaken till sex tiden men somnade igen fram till elva tiden. Då låg jag fram till halv tolv innan jag gick upp, fick i mig frukosten och så satte jag igång med novellen. Körde den ett tag och så efter detta så spelade jag lite på datorn. Men till halv två tiden så drog jag i mig en mjukis och sedan så satte jag igång med träningsmaten. Var klar med den till två tiden sedan satte jag mig igen vid datorn och spelade lite. Och till tre tiden så drog jag igång med storstretchen, efter denna så gick jag loss på middagen. Hade idag karréer med pommes och såg på min serie idag med när jag åt. Så mer? Jo sedan så drog jag i mig lunch med idag eftersom jag var klar med middagen till fem tiden redan. Så kollade lite på teven då med men inte på nått speciellt bara slö kollade. Så mer? En rätt slö dag idag har varit rätt hängig idag men det beror ju på natten. Så mer? Jo det är lotto idag och jag räknar med era tummar idag så får jag ett samtal och så är potten min. Tror den ligger på 104 eller nått sånt där, passar mig precis till det jag skall ha den till. Har planerat allt jag skall göra när jag vinner, och det går nog som vanligt skulle jag tro, men kanske kanske. Så mer? Jo jag laddade hem ett spel till idag som jag spelade just nu innan jag gick igång med bloggen. Men det är så där, skall inte köpa det iallafall. Ja det är ett demo från gamehouse kan spelas i 60 min efter det så måste man köpa det. Så mer? Jo måste ut imonn med men hoppas jag hinner läsa lite med imonn, skall dammsuga och sedan hemsidan och läsa, nä sedan handla sedan läsa. Så och så skall jag köpa mat imonn blir nog lite kina mat om allt går som jag vill. Tror jag skall ta biff i champinjoner imonn går på 80 och är starkt så får det bli hoppas jag. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med hur mycket jag vann. Och ni kan se detta redan på twitter på denna sida. Ja www.henrikporali.se/blogg om inte inte är inne på min originalblogg. För då ser ni twitter till höger om denna text. –>

TRÄNING: Japp hoppas då att övningarna som jag fick av sjukgymnasten gör att armbågen slutar att värka. Men det vet jag inte förrän om två veckor, får köra när jag är hos morsan med. Skall ju dit över midsommar en sväng.

NOVELL: Ja kände mig rätt inspirerad idag när jag gick igång och det gick bra idag. Trotts lite kass sömn. Men den kommer nog inte med bland de som får pris ändå tror jag. Men det får vi veta tills november någon gång då är nog tävlingen avgjord.

ROMAN: Ja då blir det till tisdag och onsdag som jag kör på denna punkt. Sedan drar jag till morsan över midsommar men är tillbaka igen till söndag.

MUSIK: Ja nästa vecka så blir det två gånger jag kör på denna punkt måndag och torsdag. Får se vad som händer då, men nått skall det väl bli hoppas jag.

Jaha morsan ringde nu och det var någon som tog 105 mille idag men de har inte ringt ännu så jag väntar med hjärtat i halsgropen, nä så är det inte. Men kanske de ringer ändå? Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: