söndag 12 juni 2011

Söndag 12/6-2011 20:02

DAG: Japp seg natt igår men bättre inatt, somnade som jag skulle till ett tiden och sov sedan fram till tio. Men låg kvar i sägen ända till halv tolv innan jag kom ur den. Fick i mig frukosten och så framåt halv ett tiden så dammsög jag. Sedan så gick jag loss på hemsidan, gjorde tre uppdateringar idag Nr 48, 49, och 50 på spotify sidan och 68, 69 och 70 på startsidan. Men det tog inte mer än en timme idag för jag limmade in det även om mixmegapol sidan inte ville så fick jag den tillslut att sätta siffror. Det var något på den sidan som gjorde att jag inte kunde sätta sifferlista med ett klick utan jag fick göra det för hand. Så nu tar det längst tid att lägga in det i spotify även om det går rätt snabbt för låtarna är nästan de samma varje vecka. Men nu är de duktiga på att uppdatera hoppas de håller detta nu med. Så sedan var klockan redan två så jag drog i mig en mjukis och drog sedan till ICA för att handla lite. Så kom hem och gick igång med middagen, hade idag korv och pommes. Hade tänkt mig mos men ångrade mig just som jag skulle gå igång. Kollade på Simsons och family guy när jag åt sedan lite filmkanal ett tag. Så även när jag åt lunch lite filmkanal och tillslut lite Discovery för att toppa upp det med. Så mer? Jo jag vann inte storvinsten igår men kanske lite hoppas jag. Har jag vunnit så kan ni se detta i bloggen (original bloggen www.henrikporali.se/blogg ) annars kommer jag igen imonn efter träningen runt 21:40 tiden med vad jag inte vann. Så mer? Jo jag fick äntligen Telias backup att fungera jag fick ta bort bocken och sätta dit den igen så backade den upp. Vi kan hoppas att de löst detta till uppdateringen som kommer nån gång. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera strunt.

TRÄNING: Jaha har packat idag så jag är redo för morgondagen. Får då se om jag fått upp konditionen eller inte, ja när jag går på löpbandet alltså. Hur högt kommer pulsen?

ROMAN: Ja skall då köra igen till tisdag om allt går bra sedan går onsdag bort för jag skall ta och ringa ett samtal. Det tar väl inte hela dagen men måste nog ringa på morgonen. (ja det är runt tolv för mig det) Så kanske kan jag köra lite den dagen med men vi får se. Sedan skall jag till sjukgymnasten till tre den dagen med.

MUSIK: Japp imonn skall jag väl kunna köra igen då ja, skall testa lite ljud ja eller gitarrer hur de låter till. Och vilka ackord jag skall ta till de andra ackorden. Så men jag tror inte jag spelar in nått imonn.

Lite tummar tack idag så kanske jag vann nått igår om jag vann så kolla twitter annars så ses vi igen imonn. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: