onsdag 29 juni 2011

Onsdag 29/6-2011 20:06

DAG: Jaha natt igen då och en rätt kass sådan men sov rätt bra under natten det var morgonen som var kass. Vaknade ett antal gånger under morgonen och låg kvar i sängen ända till tolv innan jag gick upp. Rätt trött idag när jag väl kom upp men fick i mig frukosten och så till ett tiden så drog jag igång med romanen. Körde detta fram till tre tiden eller strax innan. Så drog jag i mig en mjukis och så gick jag igång med middagen. Idag hade jag karréer med mos gott mos, kollade på Simsons och family guy idag när jag åt. En trött dag idag känt mig seg hela dan idag men fick ändå gjort det jag skulle idag så okey. Såg på beck när jag åt lunch idag en gammal med papphammar som beck mins inte vad han heter just nu så ni vet nog vem det är ändå, Gösta Ekman heter han. Så mer? Jo det är lotto idag och jag räknar med era tummar så skall jag nog plocka hem lite stålar. Sedan när jag var klar med romanen så satte Telias program att backa upp men vad det backar upp vet jag inte. Den har gått nu i över fem timmar och det jag kan se så backar den upp gamla grejor. Och den låter datorn somna med har mailat dem om detta men skall göra det igen idag. Så mer? Ja idag blir det inte mer är rätt seg hoppas på att sova inatt så jag kan köra träningen imonn. Ja ni som läser på aftonbladet kan fortsätta läsa min blogg på: www.henrikporali.se/blogg och titta gärna in på: www.henrikporali.se för att se resten på hemsidan. Ni är välkomman in. 

TRÄNING: Ja hoppas som jag sa på sömn inatt så skall jag köra sist utan armar sedan till nästa vecka så skall jag köra lätt igen på dem.

ROMAN: Japp kom igång sent idag men fick ändå tre sidor gjorda idag så jag är nöjd med dagen på denna punkt.

MUSIK: Jaha då skall jag lägga på gitarr imonn då får se hur detta går då. Vi hörs igen imonn.

Ja idag är det bara detta kvar nu. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: