tisdag 1 augusti 2023

Tisdag 1/8-2023 19:39

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt snarkade grannen igen ett tag sedan somnade jag sent igår. Kom igång idag till sex tiden sedan till åtta tiden kom sedan ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag korv och mos gott mos idag igen. Såg ett och ett halvt avsnitt av en serie när jag åt idag. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Och idag har jag legat i sängen hela dagen vet inte om tabletterna gör sin sak eller inte. Men det var en kass natt inatt så jag får se tills imonn om det blir bättre inatt igen då.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Jaha inget idag.

MUSIK: Ja inget här med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: