onsdag 16 augusti 2023

Onsdag 16/8-2023 20:13

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt men somnade lite sent igår ändå kom igång till sju tiden idag och kom sedan ur sängen till 10:30 tiden idag. Så tog jag en grej på mobilen med som jag sedan fick på datorn till 10:45 tiden så jag satt med denna fram tills jag åt vid 11:00 tiden. Så fick jag i mig frukosten och så satte jag igång igen med det från mobilen. Så när detta var klart så gick jag över till att vänta på att klockan skulle slå 15:00 och det var dags att gå till gymmet idag och när klockan gjorde detta så stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick i mig middagen och sedan två koppar kaffe med. Ja det var nog allt för idag det.

TRÄNING: Jaha gick bra idag bara lite sen med med tio minuter nått sånt idag.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Och nej inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: