fredag 4 augusti 2023

Fredag 4/8-2023 19:35

DAG: Jaha till natt igen då ja och lite små kass natt inatt kunde inte somna som jag ville igår utan låg ganska länge innan jag somnade till två tiden. Kom sedan igång igen till fem tiden och sedan till 10:10 kom sedan ur sängen till 10:45 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Ja sedan till 14:50 tiden fick jag igång middagen hade idag kebab och pommes och såg två avsnitt av samma serie idag när jag åt. Och sedan la jag mig på sängen och glömde av kaffet idag så jag tog detta just nu innan jag gick igång idag med bloggen. Jo syrran sms:ade och sa att hon hade skickat det idag så det kommer till tisdag tror jag i alla fall.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Och inget här med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: