lördag 19 augusti 2023

Lördag 19/8-2023 19:40

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt kom igång till sex tiden sedan till 10:00 kom sedan ur sängen till 10:45 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo till tolv tiden gick jag igång med träningsmaten och sedan efter detta så gick jag igång med  middagen till 15:00 idag hade idag fläsk och löksås och såg klart filmen jag såg igår och det var okey men inte mer. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe ja sedan var det nog inte mer idag tror jag visst nej inget mer idag. Jo jag vann igår 289 spänn sa på X men vet inte om ni ser detta eller ej så jag säger nu igen.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Ja inget här heller idag.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: