söndag 6 augusti 2023

Söndag 6/8-2023 19:33

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt drack för mycket vatten igår kväll och var uppe fyra eller fem gånger inatt. Kom igång idag till 10:45 då mobilen ringde. Kom ur sängen och fick i mig frukosten och så satte jag gång med inte nått idag igen. Jo idag har jag laddat ner två spel men jag laddade ur dem igen för jag hade redan testat dessa innan. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag pepparbiff och ris och pepparsås och såg ett avsnitt av en serie när jag åt idag och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja sedan var det nog inte mer idag kommer igen tills imonn med mera då.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt igen så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Ja jag hoppas komma igång igen tills när jag har fixat det sista på bouppteckningen tills nästa vecka igen hoppas jag i alla fall.

MUSIK: Nä inget här idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: