tisdag 15 augusti 2023

Tisdag 15/8-2023 19:53

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt kom igång idag till fem tiden sedan till sex tiden och så kom jag ur sängen till 10:30 tiden idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag jo jag har spelat spel idag men annars inget alls. Så till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och pommes och såg ett avsnitt av nya serien idag igen. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe med idag. Och syrran har inte hört av sig idag heller skulle säga att hon hade skickat brevet men inte idag troligen.

TRÄNING: Ja har inte packat väskan idag men skall göra detta nu efter bloggen.

ROMAN: Nä har inte gjort nått idag på denna punkt.

MUSIK: Och dito idag med på denna punkt med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: