tisdag 22 augusti 2023

Tisdag 22/8-2023 19:44

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt hörde grannen lite tror jag men sov mest inatt. Kom igång till 7 tiden och kom sedan ur sängen till 10:30 tiden idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen jo jag har spelat lite men annars inget alls idag. Fick igång middagen till 15:00 tiden hade idag igen fläsk och löksås och såg idag på inte nått utan glodde bara på ingenting och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo idag fick jag pengarna från morsans konto 4000 och lite till gott mos. Och nu är det över med morsan helt känns rätt bra just nu i alla fall.

TRÄNING: Skall packa väskan idag har inte gjort ännu men skall efter bloggen idag.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: