måndag 28 augusti 2023

Måndag 28/8-2023 20:05

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen kunde inte somna igår trotts att ingen lät alls så somnade jag till tre tiden kom sedan upp till sex tiden och kom sedan ur sängen till 10:00 tiden idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen jo jag låg på sängen ett tag. Men sedan till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick igång middagen och såg sedan en serie när jag åt och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe. Jo jag fick maila lottoland idag för mitt spel hade inte dragits får se om de svarar tills idag annars får jag göra om spelet idag för det är dagning inatt.

TRÄNING: Jaha gjorde allt idag men jag var väldigt sen idag kan inte komma på varför jag var sen men jag sov inte så bra måste ha varit detta som gjorde det idag.

ROMAN: Jaha inget idag.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: