fredag 11 augusti 2023

Fredag 11/8-2023 19:33

DAG: Jaha till natt igen då och grannen var igång igår länge och jag somnade inte förrän sent igår. Kom igång idag till sex tiden kom sedan igång idag till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så stack jag ner med tvätten till tolv idag sedan upp igen. Så sedan väntade jag på att klockan skulle slå ett och jag gick igång med skannern av datorerna till 10:50 tiden och sedan var det att vänta på att tvätten skulle bli klar. Och så till 13:00 stack jag ner och fick upp tvätten på tork och sedan stack jag till ICA för att handla lite men kom iväg sent idag. Klockan var nog 13:45 innan jag stack och sedan hem igen. Så fick jag upp tvätten till 15:30 och då såg jag att skannern inte hade gått som den skulle idag på denna datorn. Jag fick ominstallera programmet och sedan skulle det uppdatera sig men har inte gjort detta idag får se tills imonn och köra skannern då. Ja och sent idag fick jag igång middagen hade idag kotletter med potatisgratäng och såg en serie idag när jag åt. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe med. Nog!

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Ja inget här heller.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: