söndag 13 augusti 2023

Söndag 13/8-2023 19:33

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen sov inte bra inatt och kom igång till 10:45 idag kom sedan ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo till 14:00 satte jag igång att spela spelet igen då hade jag legat i sängen från 12:00 till 13:45. Spelade en stund idag och det gick bra idag. Sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag wok igen och såg den nya serien idag när jag åt. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja det var nog allt idag. Jo sms:ade syrran idag men hon hade inte skickat iväg brevet idag kommer nog till tisdag sa hon.

TRÄNING: Ja har idag packat väskan och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Nä inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: