lördag 26 augusti 2023

Lördag 26/8-2023 19:36

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt la mig till ett tiden och sov sedan två korta stunder grannen snarkade igår och sedan låg jag vaken till sex tiden då jag fick igång datorn och jag gjorde mina räkningar hann inte med det igår sedan så fick jag i mig ett par nävar jordnötsringar och så la jag mig igen sedan till 10:00 kom jag ur sängen och fick i mig frukosten och så la jag mig  igen. Fram till 14:30 då jag kom ur sängen och stack till ICA igen för jag glömde köpa pålägg igår sedan hem igen och fick igång middagen. Hade idag kotletter med stripes och såg en film idag men den var illa seg så jag spolade ett tag och såg sedan klart den var okey att se inget mer. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe och en tallrik glass. Ja sedan var det nog inget mer idag. Jo jag satte igång en skann imorse med på denna datorn.

TRÄNING: Jaha inget här idag.

ROMAN: Och inget här heller idag.

MUSIK: Och dito här med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: