söndag 20 augusti 2023

Söndag 20/8-2023 19:31

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt men jag hörde grannarna igång inatt av och till kom igång idag till 9:00 tiden gick igång idag till 10:30 tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har spelat Nintendo idag av och till men annars inget alls idag. Så till 15:00 fick jag igång middagen hade idag wok igen och såg en film jag hade sett innan så jag la ner efter ett tag och såg sedan inget mer idag. Så sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja inget mer idag tror jag visst nä!

TRÄNING: Jaha inget idag men jag packade väskan idag och jag är redo för att köra imonn om jag sover då vill säga jag hoppas på det inatt.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Och nej inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: