söndag 27 augusti 2023

Söndag 27/8-2023 19:33

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov okey fram till sex tiden kom sedan ur sängen till 10:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag la mig i sängen igen fram till ett tiden då det var dags att spela lotto igen. Sedan igen till 14:00 då det var dags för att starta om mobilen. Sedan efter detta fick jag igång med middagen hade  idag wok igen och såg en film som jag inte såg klart idag heller. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. En ganska kass dag idag men jag var trött idag med så jag låg på sängen länge idag igen.

TRÄNING: Jaha idag packade jag väskan och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Ja som jag sa ovan så hoppas jag att jag sover inatt igen om jag gör detta så skall jag se om jag inte kan köra lite på denna punkt imonn. Vi håller tummarna för detta tack.

MUSIK: Ja inget här idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: