onsdag 2 augusti 2023

Onsdag 2/8-2023 19:57

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt men då somnade jag okey också inatt. Kom igång till sex tiden sedan till 7:30 sedan till nio och kom sedan ur sängen till 10:45 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jag låg på sängen till 14:40 idag men idag var jag inte så trött som jag var innan så jag tror att tabletterna gör skillnad i alla fall. Så sedan fick jag på mig och stack till gymmet och sedan hem igen. Gick igång med middagen med en gång idag och sedan så jag ett och ett halvt avsnitt av samma serie och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe. Jo så har syrran sms:at och ringt idag hon skickar papper som jag skall skriva på och sedan skicka till henne igen så skickar hon dem till banken kommer till nästa vecka igen tror jag.

TRÄNING: Ja gjorde inte allt idag var fullt idag och jag hoppade en övning men annars gick det bar idag.

ROMAN: Jaha inget idag.

MUSIK: Och inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: