torsdag 24 augusti 2023

Torsdag 24/8-2023 19:42

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen kom igång idag till sex tiden sedan till 10:10 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har spelat spel ett tag innan middagen och sedan efter middagen. Så fick igång middagen till 15:00 tiden hade idag igen fläskkotletter med stripes och såg ett avsnitt av en ny serie idag när jag åt middagen den var helt okey att se på Disney Ashoka eller nått sånt heter den såg första avsnittet idag ser igen imonn. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja och som jag sa så spelade jag sedan igen och sedan var det allt för idag. Jo farsans kompis ringde med en signal.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Och nej inget idag.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: