måndag 7 augusti 2023

Måndag 7/8-2023 20:03

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov okey fram till 10:10 kom sedan ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så väntade jag på att syrrans brev skulle komma hem och det gjorde det och så pillade jag lite sedan till grannen och så var jag klar med detta och så stack jag till gymmet och sedan hem igen. Gick igång med middagen med en gång idag när jag kom hem och så såg jag ett nytt avsnitt av en serie när jag åt idag. Så efter detta fick jag iväg till posten och la på brevet och sedan hem igen. Och efter detta fick jag i mig kaffet idag igen. En bra dag idag. Jo sedan har twitter ja det heter inte så mer men de har fått igång twitter på min blogg igen ja inte som jag ville men det är igång igen i alla fall. Ja det heter nog X nu tror jag i alla fall.

TRÄNING: Jaha idag gjorde jag inte allt det var upptaget på benen idag en kille som kör i en halvtimme så jag hoppade detta idag.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Ja inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: