fredag 18 augusti 2023

Fredag 18/8-2023 20:03

DAG: Jaha sen idag glodde på Youtube så  jag missade tiden idag. Men till natt igen då ja och en okey natt inatt kom igång tidigt idag till nio tiden då grannen ringde på hans telefon hade gett upp och han skulle till Telia för att köpa ny. Så jag gick upp till nio tiden idag och fick i mig frukosten och sedan till 9:50 ringde mobilen och det var dags för att skanna datorerna så jag satte igång dessa. Och sedan till elva tiden kom grannen hem och han hade köpt en mobil han har hållit emot på detta och han sa att han hade tagit bort sin vanliga telefon och tagit då en mobil istället. Så sedan hjälpte jag honom med detta fram till tolv tiden eller lite efter tror jag att det var. Så sedan stack jag till ICA för att handla lite sedan till apoteket fick dock inte allt idag tar till nästa vecka resten och jag hade inte fått in ny tandkräm heller ringde om detta idag får se imonn om hon har lagt till detta. Så sedan hem igen och gick då igång med middagen hade idag kotletter och stripes och såg nästan hela nya gostbusters men orkade inte se allt idag. Jo så fick jag i mig två koppar kaffe med. Jo glömde säga detta igår syrran sms:ade igår och sa att hon hade skickat brevet till banken så pengarna kan komma till måndag eller tisdag hoppas jag vi får se.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Och inget här heller.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: