tisdag 29 augusti 2023

Tisdag 29/8-2023 19:51

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov okey fram till sex tiden sedan kom jag ur sängen till 10:30 tiden idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen jo jag har spelat lite Nintendo idag men annars inget alls. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg en serie idag när jag åt. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Och jag har idag väntat på ett samtal eller ett mail från McAfee idag men inte fått något skall nog höra av mig tills imonn om de inte kontaktar mig imonn.

TRÄNING: Jaha idag har jag packat väskan och jag är redo för att kör imonn hoppas bara jag sover inatt så.

ROMAN: Nä inget idag heller.

MUSIK: Nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: