torsdag 17 augusti 2023

Torsdag 17/8-2023 19:38

DAG: Jaha till natt igen då ja och igår fick jag i mig för mycket salt jag trodde att jag hade fått diabetes för jag hade varit törstig ett par dagar i sträck. Och jag kunde inte somna igår utan låg länge vaken. Sedan så vaknade jag till 10:00 och kom då upp och fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag tänkte spela Nintendo men jag hade inte laddat kontrollen så jag la ner och la mig igen fram till 14:00 då jag kom ur sängen och sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg två avsnitt av samma serie idag när jag åt. Det var sista avsnitten av den serien jag såg idag. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller idag.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: