måndag 21 augusti 2023

Måndag 21/8-2023 20:09

DAG: Jaha till natt igen då ja och grannen var igång inatt och snarkade ett tag men jag somnade tillslut ändå. Kom igång idag till sju tiden sedan till 10:10 tiden fick upp till denna tid med fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har spelat spel idag igen Nintendo ett tag fram och tillbaks. Så sedan till 14:50 tiden så stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick igång middagen och såg en halv serie idag såg inte klart idag hade inte lust att se idag. Så sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen och ja sedan spelade jag lite till och nu här.

TRÄNING: Ja gick segt idag var tungt idag när jag lyfte och jag hoppade en övning idag med. Men lite kass natt så.

ROMAN: Jaha inget idag.

MUSIK: Inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: