måndag 31 juli 2023

Måndag 31/7-2023 20:03

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt men då somnade jag som jag skulle med igår. Kom igång idag till sex tiden sedan till 9 tiden låg sedan till 10:30 tiden innan jag kom ur sängen och fick i mig frukosten och sedan har jag väntat på att klockan skulle slå 15:00 då det var dags för träningen igen. Jo jag har spelat ett spel på datorn idag och idag spelade jag slut det till just innan 15:00. Så träningen och sedan hem igen. Fick igång maten och såg först en serie sedan en till och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja det var allt för idag det.

TRÄNING: Ja idag gjorde jag allt och det gick bra idag även om jag var lite andfådd när jag kom hem idag.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Nä inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: