torsdag 20 juli 2023

Torsdag 20/7-2023 19:50

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt igen sov fram till sex tiden kom sedan ur sängen till 10:45 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått jo jag kontaktade syrran och så till tolv tiden ringde sköterskan och vi får se tills imonn om jag kan få andra tabletter eller om jag måste ha dessa. Sedan ringde syrran och hon tar tid till torsdag till ett tiden sms:ar om detta när det kommer. Ja sedan har jag inte gjort så mycket idag på hela dagen. Jo jag har spelat men det gick inte bra idag. Så till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kyckling och stripes och såg sista avsnittet av serien idag. Sedan såg jag en till serie idag och sedan fick jag i mig två koppar kaffe ja sedan var det inget mer idag.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller idag.

MUSIK: Ja inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: