fredag 21 juli 2023

Fredag 21/7-2023 19:33

DAG: Jaha till natt igen och en kass natt inatt sov inte bra inatt och vaknade till sex tiden sedan kom jag ur sängen till 11:00 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Fick ett sms från sköterskan och läkaren sa att jag skulle vänta en månad innan jag skulle byta om alls. Sedan ringde syrran idag och sa att hon hade migrän och kunde inte ringa idag så hon ringer en annan dag till banken. Sedan till 13::30 tiden stack jag till ICA för att handla sedan hem igen. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg två serier idag när jag åt. Och efter detta fick jag i mig glass idag igen gott mos och två koppar kaffe.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller idag.

MUSIK: Och inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: