måndag 3 juli 2023

Måndag 3/7-2023 20:02

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt vaknade ett par gånger inatt igen men sov okey inatt. Dock kunde jag inte somna som jag ville igår utan låg ganska länge innan jag tillslut somnade. Ja sedan vaknade jag ett par gånger och kom sedan ur sängen till 9 tiden fick i mig frukosten till 10:10 tiden och sedan har jag inte gjort nått idag jo jag stack till läkaren till 12:45 men jag stannade hos posten och fick ut mitt paket på klockan idag innan jag  stack till läkaren. Så sedan hem igen och fick igång middagen till 16:00. Kan säga att jag satt med klockan från 15:00 till 16:00 för att få den att gå igång och ställa in tiden den ställer tiden själv en gång per månad via radio så denna klockan kommer hålla tiden bättre än de andra jag har haft. Så sedan fick jag i mig middagen och sedan fick jag i mig två koppar kaffe. Ja sedan hoppas jag att den nya tabletten får mig att sova. Det var ganska många biverkningar på den men jag hoppas att jag har tur brukar ha detta så jag hoppas att det sker igen. Men ni får veta hur det gick tills imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Ja inget här heller.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: