lördag 29 juli 2023

Lördag 29/7-2023 19:56

DAG: Jaha till natt igen och jag har sovit lite kasst ett tag nu men jag skall se tills inatt om jag kan sova bättre om jag inte gör som jag gjorde inatt igen. Ligger och glor på Youtube innan jag lägger mig och det är inte bra. Gjorde detta igår med och låg sedan länge innan jag somnade till 2:30 tiden igår. Kom sedan igång till sex tiden och kom sedan ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så har jag inte gjort nått på hela dagen idag. Mest legat i sängen idag igen. Så till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och pommes idag igen. Efter detta fick jag i mig ett par koppar kaffe igen. Ja det var allt för idag.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Och nej inget här heller.

MUSIK: Och dito här med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: