fredag 28 juli 2023

Fredag 28/7-2023 19:47

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen inatt kom igång idag till fem tiden sedan till sex tiden och kom sedan ur sängen till 10:30 tiden. Fick ii mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag för jag skulle tvätta till tolv och sedan till tolv var jag nere med tvätten och sedan upp igen. Sedan glodde jag på Youtube och sedan spelade jag spel Nintendo fram till 13:10 så jag var sen idag ner men kom ner och fick hängt upp tvätten och sedan stack jag till ICA för att handla sedan hem igen. Så sedan till 16:00 spelade igen stack jag ner till tvätten och fick upp den igen. Sedan gick jag igång med middagen hade idag korv och bröd och pommes såg två avsnitt idag av samma serie och det var sista avsnitten med. Men har mer att se kommer mer tills idag eller tills imonn att se. Så sedan fick jag i  mig två koppar kaffe och lite choklad ja sedan var det inget mer idag.

TRÄNING: Ja inget här idag.

ROMAN: Nä inget här heller idag.

MUSIK: Och nej inget här heller.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: