måndag 17 juli 2023

Måndag 17/7-2023 20:05

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kanske bra natt inatt men jag somnade sent igår för grannen snarkade igen till 01:50 tiden. Kom sedan igång idag till sex tiden och sedan till 10:30 tiden fick igång frukosten till 10:45 och sedan har jag inte gjort mer idag. Jo jag tränade idag till 15:00 tiden sedan hem igen och så gick jag igång med middagen såg en serie idag när jag åt. Och sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja sedan var det inget mer idag. Vi får se om det var en okey natt inatt eller om det var en kass det beror på hur jag sover inatt och hur morgon dagen går men mer om detta imonn.

TRÄNING: Ja det var tungt idag men då har jag hållit upp en månad med så vi får se hur det går tills onsdag igen.

ROMAN: Ja om jag är pigg imonn med men jag tror inte det har varit seg hela två veckor nu så vi får se tills imonn.

MUSIK: Ja inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: