onsdag 12 juli 2023

Onsdag 12/7-2023 20:12

DAG: Jaha till natt igen och en okey natt även om jag låg ganska länge i sängen innan jag somnade igår. Sov sedan fram till 10:00 tiden kom sedan ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har spelat lite men annars inget alls idag. Så sedan till 15:30 tiden kom jag ur sängen och fick igång med middagen träningsmat idag igen och såg en serie idag när jag åt. Och fick sedan i mig två koppar kaffe och en gräddfil med socker gott mos. Jo jag vet inte varför inte twitter fungerar på hemsidan tror att det är twitter som gjort nått för jag har inte ändrat något men det fungerar inte i alla fall. Mer om detta när jag själv vet mer om det.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Ja inget här heller idag.

MUSIK: Jaha inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: