fredag 14 juli 2023

Fredag 14/7-2023 20:02

DAG: Jaha till natt igen då jag igen en rätt okey natt inatt sov till tre tiden sedan till 10:10 tiden kom sedan ur sängen till 10:45 fick i mig frukosten och så till tolv gick jag igång med tvätten. Efter detta så la jag mig på sängen till 13:19 jag tror att jag somnade idag för jag var sen idag. Ner och fick allt upphängt och sedan stack jag till först till apoteket och sedan till ICA för att handla lite sedan hem igen. Och så låg jag till 15:30 då jag stack ner och fick upp tvätten igen och sedan gick jag igång med middagen hade idag fläsk och löksås och såg ett avsnitt av en serie efter detta fick jag i mig glass och kaffe. Ja sedan var det inget mer idag.

TRÄNING: Jaha till inget idag igen.

ROMAN: Och nej inget här heller.

MUSIK: Och dito här med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: