torsdag 13 juli 2023

Torsdag 13/7-2023 19:47

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen sov illa fram till sex tiden sedan kom jag ur sängen till 10:45 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har spelat spel idag igen nya zelda och det gick bra idag. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg idag två avsnitt av samma serie när jag åt det är en kort serie som är åtta delar en spinnoff på blacklist som jag hittade på viaplay igår. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen och så var det inget mer idag. Imonn är det tvätt från tolv till 16:00.

TRÄNING: Jaha tills nästa vecka hoppas jag på att jag kan köra igen.

ROMAN: Jaha inget idag.

MUSIK: Nej inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: