tisdag 11 juli 2023

Tisdag 11/7-2023 19:34

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bra natt inatt men då sov jag inte igår heller så då brukar det bli en bra natt sedan så även inatt. Kom igång idag till tre tiden sedan till fem tiden och så till 10:10 då jag vaknade för sista gången inatt kom sedan ur sängen till 11:00 tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Men sedan till 15:00 tiden gick jag igång med middagen hade idag igen wok och såg först en sedan en till serie och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja sedan var det inget mer idag.

TRÄNING: Ja inget mer denna veckan men jag får se hur tabletterna tar sedan tills imonn om de tar då med eller vad.

ROMAN: Ja inget idag på denna punkt heller.

MUSIK: Nä inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: