måndag 24 juli 2023

Måndag 24/7-2023 20:07

DAG: Jaha till natt igen då ja och en lite små kass natt inatt igen vaknade ett otal gånger under natten och kom sedan till sans igen till sex tiden sedan till åtta och sist till 10:10 tiden kom sedan ur sängen till 10:45 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Efter natten la jag mig igen fram till 14:45 då jag kom ur sängen och gick igång med att gå till gymmet sedan hem igen. Och middagen sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen. Och syrran har inte ringt idag heller vilket betyder att hon inte ringt till banken idag heller.

TRÄNING: Ja körde inte allt idag heller var förmycket folk idag så jag fick hoppa ett par övningar idag igen.

ROMAN: Nä inget här heller.

MUSIK: Ja inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: