söndag 2 juli 2023

Söndag 2/7-2023 19:39

DAG: Jaha till natt igen då och grannen var igång inatt igen men inte så länge som grannen brukar jag la mig till ett tiden igår och somnade sedan fram till fem tiden då jag vaknade igen och somna sedan om igen. Kom sedan igång idag till nio tiden kom sedan ur sängen till 10:10 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo till 13:00 gick jag igång med träningsmaten och fick den gjord idag. Sedan till 14:30 tiden klippte jag håret idag skulle ha gjort detta förra veckan men glömde då och gjorde idag i stället. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag wok och såg idag två serier när jag åt idag. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Så sedan tills imonn skall jag ut till ett tiden för att träffa läkaren för ny tablett hoppas på en bra med lite biverkningar med. Och att jag kan sova på den med. Men mer om detta imonn.

TRÄNING: Ja inget idag och inget tills imonn heller eftersom jag skall ut till läkaren så hoppar jag imonn med och denna veckan med.

ROMAN: Ja jag hoppas att jag sover bättre på de nya tabletterna så jag kan komma igång igen med denna punkt.

MUSIK: Ja inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: