söndag 30 juli 2023

Söndag 30/7-2023 19:57

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen sov fram till sex sedan kom jag ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo sedan till 14:30 innan detta låg jag på sängen hela tiden och då klippte jag mig igen. Sedan gick jag igång med middagen hade idag korv och bröd och pommes. Såg en serie idag när jag åt och sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja sedan var det inget mer idag.

TRÄNING: Ja kör igen imonn om jag sover då vill säga jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen imonn.

ROMAN: Ja när det är slut med bouppteckningen så hoppas jag att jag kan gå igång igen på denna punkt. Vi får se när detta händer igen inom ett par veckor hoppas jag i alla fall.

MUSIK: Ja inget på denna punkt idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: