lördag 8 juli 2023

Lördag 8/7-2023 19:40

DAG: Jaha till natt igen och kan säga att igår sa jag fel sov inte alls bra igår natt grannarna var uppe men jag vet inte vem. Och till inatt sov illa igen grannarna var igång igen men inte de vanliga tror jag i alla fall. Somnade igår till tre fyra tiden sov sedan fram till sex tiden och så kom jag ur sängen till 10:00 tiden och idag hade jag diarré så jag vet inte om dessa tabletterna är okey för mig men vi får se hur det går till nästa vecka igen. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg idag två serier när jag åt idag och sedan fick jag i mig två koppar kaffe med glass idag igen. Så mer? Nä inget mer idag.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Ja inget här med.

MUSIK: Och dito idag med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: