lördag 1 juli 2023

Lördag 1/7-2023 19:45

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt igen men grannen var igång igår till sent sedan tror jag att grannen gick ut och kom inte hem sedan igen tror jag i alla fall. För jag vaknade inte av detta i alla fall. Så somnade till ett tiden eller där efter sov sedan till sex tiden igen och kom sedan ur sängen till 10:45 idag fick i mig frukosten och så väntade jag på att klockan skulle slå tolv jag fick in sängkläderna och jag bäddade med men fick inte i påslakanet igen. Men det gjorde jag efter jag var nere med tvätten och sedan upp igen. Sedan låg jag på sängen till ett tiden då jag var nere och fick upp allt på tork igen. Sedan ner igen till 14:00 och hämtade lakarna och sedan upp igen. Sedan la jag mig igen till 15:30 tiden då jag var nere och fick upp allt igen. Sedan gick jag igång med middagen men det tog tid idag och jag gick igång med middagen till 16:00 tiden hade idag kotletter med mos gott mos. Såg idag igen två serier när jag åt och sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe idag igen. Ja sedan var det inget mer idag.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Jaha inget här heller.

MUSIK: Ja inget här med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: